Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Trener Survival Race

10 TYGODNI NA START

Kompleksowy system przygotowań dla wzmocnienia każdej części ciała. 

Men Expert Survival Race

Nasz plan treningowy:

  • bez dodatkowego sprzętu
  • w dowolnym miejscu 2m x 2m
  • układany przez profesjonalistów
  • dopasowany do Twojej formy
  • bezpłatny dostęp!

#1 Wprowadzenie do cyklu

Uruchamiając nasz program będziesz regularnie otrzymywać wiadomości z kolejnymi treningami. Otrzymasz dokładne opisy ćwiczeń oraz przekierowanie na stronę internetową, gdzie będziesz mógł obejrzeć filmy instruktażowe dotyczące prawidłowego wykonania rozgrzewki, rozciągania i techniki poszczególnych ćwiczeń. Pamiętaj, nie musisz być zarejestrowanym uczestnikiem biegu, żeby korzystać z naszych treningów.

#2 Do kogo skierowany jest plan?

Do Ciebie! 
Plany treningowe składają się z zestawu 21 ćwiczeń, które mają wszechstronnie rozwijać Twoje ciało. Każde z nich zawiera swoją wersję skalowaną. Dzięki czemu nie musisz się przejmować brakiem umiejętności w wykonaniu któregoś z nich. Podczas treningów, nie narzucamy Ci tempa pracy. Sam decydujesz ile powtórzeń wykonasz, w jakim czasie zrealizujesz zadanie i ile z siebie dasz podczas treningu. 

#3 Gdzie trenujemy?

To zależy wyłącznie od Twoich preferencji. Dobry będzie każdy fragment podłogi. Wolisz trenować w zaciszu swoich czterech ścian? Nic prostszego! Możesz wygospodarować do tego celu trochę miejsca w salonie, pokoju dziennym, sypialni, a nawet kuchni. Preferujesz otwartą przestrzeń? Wyrusz do parku bądź wyjdź na balkon. Najlepiej ćwiczy Ci się poza domem? Spakuj plecak i wybierz się do klubu fitness czy na siłownię.

#4 Główne założenia

Pamiętaj o trzech zasadach treningowych Men Expert Survival Race podczas każdego WORKOUT'u:
#1 TECHNIKA
Myślisz, że potrafisz prawidłowo wykonać pompkę, wiesz co to burpee? Aby trening był efektywny i nie zakończył się kontuzją, opanuj technikę wykonywania  każdego ćwiczenia. Jeśli któreś z nich będzie dla Ciebie zbyt obciążające, sprawdź jego wersję skalowaną. To łatwiejsza opcja poszczególnych ćwiczeń, której stopniowa realizacja doprowadzi Cię do wykonania docelowego ruchu.
#2 REGULARNOŚĆ
Konsekwentnie realizuj założony plan. Tylko regularny trening przyniesie założone efekty. 
#3 INTENSYWNOŚĆ
Podczas treningu sam decydujesz o intensywności wykonywania ćwiczeń. Nie narzucamy Ci tempa pracy. Sam najlepiej wiesz na co Cię stać.

WORK HARD - PLAY HARD

Wybierz swój plan

Nasz 10-tygodniowy plan

Z dumą prezentujemy naszych sponsorów i partnerów

Sponsor
tytularny

http://www.lorealparis.pl/mezczyzni.aspx

Sponsor
strategiczny

https://mobilevikings.pl/pl/

Organizator

http://brento.pl/

Partnerzy
strategiczni

http://www.newbalancesklep.pl/ http://gopro.com/ https://www.militaria.pl/ http://www.trec.pl https://prezentmarzen.com/ http://go-on.sante.pl/ http://www.lech.pl/

Patroni
strategiczni

http://menexpertsurvivalrace.pl/wydarzenia/warszawa-19-06-2016/